4.1.10

POZITIVNE AFIRMACIJE ZA HARMONIČEN ZAČETEK NOVEGA LETA

Afirmacije so pozitivne trditve, s katerimi počasi, postopoma,
a učinkovito, reprogramiramo svoj um.
Stare, omejujoče miselne vzorce, enostavno nadomestimo z
novimi, pozitivnimi in harmoničnimi prepričanji.

Če smo le dovolj vztrajni in vsak dan nekajkrat ponovimo
izbrane misli, se uspeh pokaže zelo hitro.
Najprej tako, da se, že ko afirmacije izgovarjamo, počutimo
pomirjeno, varno in optimistično.
Sčasoma pa postanejo spremembe opazne tudi v naši okolici.
Ker šele ko spustimo strahove in druge omejitve, lahko odpremo
srce ljubezni, posledično pa vrata vsemu lepemu, ki nam pripada.

Sklop afirmacij, ki sledijo, sem v osnovi napisala zase. Čutim pa,
da bodo tudi tebi,če se odločiš in jih sprejmeš v svoje misli,
prinesle občutek miru in olajšanja.

Lahko pa si, na podoben način ustvariš čisto svoje afirmacije in
sledeče uporabiš le kot primer.

Globoko vdihni skozi nos,.....izdihni skozi usta.....in sprosti svoje telo...
Zaupaj in na široko odpri svoj um:




V leto 2010 vstopam pogumno.

Odpiram srce in se veselim vsega novega, ki prihaja. 

JAZ SEM ljubljen in blagoslovljen otrok Vesolja.

JAZ SEM mir, harmonija in radost.

Skozi mene teče neprekinjen tok božanskega obilja.

Z zaupanjem odpiram srce in sprejmem vse lepote in  
blagoslove tega sveta.

Zaslužim si najboljše in najboljše že v tem trenutku prihaja do mene.

JAZ SEM varna, sprejeta in ljubljena.

JAZ SEM obkrožena z angeli.

JAZ SEM popolnoma mirna in sproščena.

Zaupam Vesolju, da mi povsem lahkotno priskrbi
vse, kar v življenju potrebujem in si želim.

Zavedam se čistosti in nedolžnosti svoje duše.

JAZ SEM ljubljen in blagoslovljen otrok Vesolja.

V svojem srcu čutim nežno roza žarek brezpogojne ljubezni.

Ljubezen, ki jo nosim v sebi hvaležno in radodarno
delim z vsemi, ki me obkrožajo.

Kjerkoli sem, z iskrenostjo in razumevanjem,
ustvarjam harmonične odnose.

V vsakem, ki ga srečam, opazim njegovo resnično 
božansko naravo, čisto svetlobo duše.


JAZ SEM radosten in blagoslovljen otrok Matere Očeta Boga.

Skozi moje telo teče neprekinjen tok božanskega
zdravja, dobrobiti in vitalnosti.


Ljubim svoje telo in ga negujem.
Zavedam se, da je čudovito domovanje moje duše.

Z vsakim vdihom polnim telo s smaragdno zeleno energijo zdravja.
Z vsakim izdihom sproščam celo svoje bitje.

Čas je moj prijatelj.
Zaupam, da sem vedno ob pravem času na pravem mestu.
Veselim se vsakega novega dne.


                           IN TAKO NAJ BO.