29.10.13

SPOROČILO ANGELOV ZLATEGA ŽARKA





Dragi Otroci Luči, pozdravljamo Vas v tem svetem trenutku vaši prijatelji, zaščitniki in pomočniki. Blagoslavljamo vas z zlato energijo Obilja, Miru, Globljega razumevanja in Razširjene zavesti. V vsakem trenutku smo ob vas, tudi če se čutite še tako sami, nemočni in izgubljeni. Ob vas smo in čakamo na klic, na dovoljenje, da z zlato energijo prebujenja posredujemo v vaših življenjih. V tem svetem trenutku začutite dotik svetlobne energije na zgornjem delu vašega hrbta, na vaših ramenih. Začutite dotik naših zlatih rok na glavi...vdihnite zlato svetlobo in sprejmite obilje blagoslovov, ki vam jih prinašamo... Globoko, umirjeno dihajte nekaj minut, bodite v miru in tišini ter nam brezpogojno zaupajte...
V tem obdobju vašega življenja se učite zaupati Svetlobi, zaupati Življenju, zaupati nam Angelom in zaupati Sebi- verjeti v inteligenco vaše lastne svetlobe JAZ SEM PRISOTNOSTI, da vas bo po poteh življenja vodila na način, ki je za vas najbolj prijeten, primeren in razveseljiv. Ker kdo ve najbolje, če ne inteligenca vaše Duše, kaj je najlepše za vas, dragi Otroci Luči!
Svetloba in inteligenca vaše Duše v vsakem trenutku sodeluje z modrostjo vašega fizičnega telesa. Vaše fizično telo je kot pokazatelj na kateri točki oz. v kakšnem stanju je vaša notranjost. Telo vam jasno pokaže kako daleč oz. kako zelo blizu ste usklajenosti z resnicami in modrostmi vaše višje zavesti JAZ SEM PRISOTNOSTI. 
Zato Otroci Luči, ljubite , spoštujte in negujte svoje fizično telo, kajti le-to je pomemben učitelj na vaši zemeljski poti. Poslušajte ga...kaj vam v tem trenutku sporoča? Kje čutite nelagodje, kje napetost? Vi veste, da vsak del telesa simbolizira določeno področje v vašem življenju! In tam kjer so napetosti in bolečine, tam je nezavedanje, neravnovesje, iluzija ali strah vašega čustvenega, mentalnega ali kavzalnega telesa. 

V tem trenutku bodite pozorni na področje glave- kakršen koli občutek napetosti na tem področju je znak da se ne sprejemate ter da sami sebe preobremenjujete s preobilico misli. Dobro in varno je, da nam v tem trenutku predate vse skrbi, bremena, odgovornosti, in strahove... 

Globoko vdihnite v področje glave in z izdihom sprostite vsa bremena in napetosti. Ta dih olajšanja ponovite 8 krat. 
Naša zlata svetloba vas osvobaja. Zaupajte in predajte napetosti, dragi Otroci Luči. Kajti ko osvobodite področje glave, temu na novo pridobljenemu občutku sprostitve sledi celo telo...
Nadaljujte z globokim, mehkim dihanjem in dovolite da zlati žarki nežno tečejo skozi vaše telo...

JAZ SEM SIJAJ ZLATE SVETLOBE (ponovi 3x)
JAZ SEM OTROK LUČI in LJUBEZNI (3x)
JAZ SEM MOJA LJUBLJENA "JAZ SEM PRISOTNOST" (3x)

Vaša vibracijska frekvenca se je v tem trenutku dvignila, razširila se je vaša raven zavedanja. Obkrožata vas varnost in mir.

Sedaj je čas, da 3 krat globoko vdihnete v sredino prsnega koša, v vašo srčno čakro in z izdihom srčno čakro odprete... Svoje srce odprete brezpogojni ljubezni. Odprete srce sebi, življenju, ljudem, s katerimi delite dneve, naravi, živalim...
Še vedno ste na poti, ko se učite Zaupanja. Dobro vam gre. Uporabite moč Božanske Milosti, ki vam je skozi vaše odprto srce na voljo v vsakem trenutku. Ko se znajdete v situaciji, ki jo z umom, z razmišljanjem ne morete razrešiti, enostavno naglas ali v mislih izgovorite:
"Draga Mati Oče Bog, dragi Angeli! Prosim za energijo Božanske Milosti. Prosim naj svetoba Milosti poskrbi za čudovit razplet v najvišje božansko dobro vseh vpletenih."

Predaja situacije Božanski Milosti omehča vsak odpor zunaj in znotraj vas. Božanska Milost ustvarja Mir, Harmonijo in Zaupanje.

Prosite in dano vam bo.

Namaste.

Angelsko sporočilo prenesla v besede Maja Kukec