11.12.09

Lep pozdrav vsem!

Moje ime je Maja Kukec in to je moj angelski blog.
Za ta način ustvarjalnega izražanja skozi pisanje sem se odločila, ker že dolgo čutim, da je čas, da znanje, ki ga nosim v sebi, podelim s čim večjim krogom ljudi.

Vsi tisti, ki me dobro poznate, veste kakšen je moj način dela, kakšna so moja zanimanja, male in velike radosti v življenju.
Vsi ostali, pa si lahko več o meni preberete v mojem profilu, da boste vedeli, kdo je oseba, ki vam posreduje
"sporočila iz nebes" :)

Če te zanimajo nevidni svetovi, narava in živali, če čutiš, da tvoja duša kliče po več in si želiš razširiti obzorja in dvigniti zavest, lahko, da ti bo branje mojega bloga "angelske iskrice in zvezdni utrinki" všeč.



Pisala bom o angelih, mojih izkušnjah z njimi in o tem, kako nam ta čudovita bitja luči lahko pomagajo in nam polepšajo življenje.
Objavljala bom tudi angelske meditacije za doseganje harmonije na različnih področjih (za notranji mir, zdravljenje odnosov, pritok obilja, zdravljenje notranjega otroka,...)
Vsak mesec bom objavila kanalizirano sporočilo Nadangelov , Vnebovzetih mojstrov in drugih svetlobnih bitij- to je način, na katerega se jaz iz "prve roke" seznanim z energijami, ki se v določenem obdobju spuščajo na naš planet in o tem, kakšen vpliv in darila nam te energije prinašajo...
In tako dalje...

Stik z angeli in nevidnimi svetovi, je že dolga leta moje poslanstvo in način življenja in drugače ne znam in si tudi ne želim živeti.
Odkar sem stopila na duhovno pot in začela raziskovati globine svoje duše, svoj izvor in smisel obstoja, je postalo moje življenje veliko bolj polno. Resničnejše.
Vedno bolj spoznavam, kaj je notranji mir in radost biti na naši Zemlji ob tam času.

To je za danes vse, ker jaz sem, no vsaj ponavadi, kar kratka in jedrnata in če se le da se potrudim,
da ima vsaka beseda svoj namen. :)

Zdaj gremo pa Saša, Kaori in jaz na zrak,  prosit bogove, da nam ponoči pošljejo kaj snega in da končno pride prava zima!

                   Da bi v svojem življenju prepoznal prisotnost,
                   moč in svetlobo svoje duše in da bi se sebe naučil videti
                   z enakim navdušenjem, ljubeznijo in pričakovanjem,
                   kot te angeli vidijo vsak trenutek. (iz stare Keltske pesmi)